Η δοκιμαστική έκδοση του Diablo III και πώς θα την παίξετε δωρεάν.
Το Diablo III κυκλοφορεί επίσημα από τις 15/5 και η Blizzard ανακοίνωσε το πως θα μπορέσετε να παίξετε ένα demo του παιχνιδιού, χωρίς να το αγοράσετε.
Η πρόσβαση στο demo του Diablo III θα δίνεται μέσω του Battle.net. Απλά κάντε εγγραφή, στη συνέχεια login και από την οθόνη αγοράς παιχνιδιών θα μπορείτε να ενεργοποιήσετε το demo, που θα φέρει τον τίτλο "Starter Edition". Για τις πρώτες 30 ημέρες, η πρόσβαση στην Starter Edition θα γίνεται μόνο μέσω του Guest Pass. Το Guess Pass είναι ένας κωδικός ο οποίος θα υπάρχει μέσα σε κάθε κουτί του Diablo ΙΙΙ. Άρα, θα πρέπει να σας δοθεί από κάποιον φίλο σας που έχει ήδη αγοράσει το Diablo ΙΙΙ.
Η Starter Edition, θα περιλαμβάνει ότι και η beta του Diablo ΙΙΙ που είχατε την ευκαιρία να παίξετε πρόσφατα. Θα έχει μόνο το Act 1 και θα μπορείτε να φτάσετε τον χαρακτήρα σας έως και το επίπεδο 13. Θα υποστηρίζεται το Matchmaking με άλλους παίκτες της Starter Edition, αλλά δεν θα μπορείτε να βγάλετε πραγματικά χρήματα, πουλώντας αντικείμενα μέσω του Auction House.
Όσοι θέλετε να ζητήσετε κάποιο guest pass ή όσοι σκοπεύετε να αγοράσετε το παιχνίδι και θέλετε να δώσετε το guest pass σε κάποιον για να το δοκιμάσει, επισκεφθείτε το Diablo ΙΙΙ topic του forum μας για να ζητήσετε ή να δώσετε τον κωδικό σας. Πάνω απ' όλα αλληλεγγύη!
Η Blizzard ανακοίνωσε επίσης τα προφίλ των χαρακτήρων στο επίσημο site της, ώστε να βλέπετε τους ήρωές σας, τον εξοπλισμό και τα skills τους, αλλά και να παρακολουθείτε την πρόοδό τους.
Νέο και απολαυστικό gameplay video οκτώ λεπτών.
H Square Enix έδωσε στη δημοσιότητα ένα νέο gameplay video από το Hitman Absolution στο οποίο δείχνει πώς να εξοντώσετε τους στόχους σας αθόρυβα και επαγγελματικά. Το παρακάτω βίντεο είναι από το Sniper Challenge DLC το οποίο θα είναι διαθέσιμο την Τετάρτη για προπαραγγελία από PSN και Xbox Live και για τα PC την 1η Αυγούστου μέσω Steam.
Το Hitman: Absolution είναι το πέμπτο κεφάλαιο της δημοφιλούς σειράς και αναπτύσσεται από την IO Interactive. Θα κυκλοφορήσει στις 20 Νοεμβρίου 2012 για PS3, Xbox360 και PC.
Ανακοινώθηκαν τα νέα χαρακτηριστικά και τα πρώτα screenshots.
Η Electronic Arts ανακοίνωσε τα νέα στοιχεία του Fifa 13.
Η EA Sports δουλεύει πάνω σε πέντε βασικές αλλαγές, συν μερικές επιπρόσθετες, οι οποίες υπόσχονται ότι θα βελτιώσουν στο μέγιστο την εμπειρία σας. Σύμφωνα με τον Dave Rutter, επικεφαλής ανάπτυξης του παιχνιδιού, "οι αλλαγές αυτές θα φέρουν την επανάσταση στην τεχνητή νοημοσύνη, τις ντρίπλες, τον έλεγχο της μπάλας και τις συγκρούσεις των παικτών. Θα δημιουργήσουμε μια πραγματική μάχη για την κατοχή της μπάλας σε όλο το γήπεδο και θα σας δώσουμε ελευθερία και δημιουργικότητα στην επίθεση".
Στον τομέα του Artificial Intelligence, η EA Sports ετοιμάζει την καλύτερη δουλειά της, τόσο στις κονσόλες όσο και στα PC. Το νέο A.I. θα σας επιτρέπει να αναλύσετε τους κενούς χώρους και θα σας αναγκάζει να καταβάλετε μεγαλύτερη προσπάθεια και να προβλέψετε κινήσεις για να σπάσετε την αντίπαλη άμυνα. Θα μπορείτε να δημιουργήσετε τρεξίματα σε κενούς χώρους, χαρακτηριστικό που είχαμε δει στο Fifa 2001 αλλά και πρόσφατα (σε πιο εξελιγμένη μορφή) στο PES 2012.
Το νέο σύστημα ντρίπλας θα είναι άκρως περιεκτικό και διαισθητικό. Σε αυτό, η EA εμπνεύστηκε από τον Lionel Messi, ο οποίος απ' το Pro Evolution Soccer "μετακόμισε" πρόσφατα στο Fifa. Οι νέες ντρίπλες θα προσφέρουν πλήρη αίσθηση επαφής 360 μοιρών με την μπάλα, οπότε θα μπορείτε να γίνετε πιο επικίνδυνοι στις μάχες ένας-εναντίον-ενός. Οι ποδοσφαιριστές θα αλλάζουν κατεύθυνση πιο γρήγορα, θα είναι πιο εκρηκτικοί όταν επιταχύνουν με την μπάλα και πιο αποτελεσματικοί όταν καλύπτουν την μπάλα με το σώμα τους. Το πρώτο κοντρόλ της μπάλας κατά την υποδοχή, θα είναι εξίσου πιο ρεαλιστικό και όχι άριστο -όπως πριν-, καθώς τώρα θα εξαρτάται απ' τις ικανότητες του παίκτη, την αμυντική πίεση που ασκείται πάνω του, την τροχιά και την ταχύτητα της μπάλας.
Η Player Impact Engine θα μας παρουσιάσει φέτος την δεύτερη έκδοσή της, καθώς θα δείτε μέσα στο γήπεδο συγκρούσεις μεταξύ παικτών, ακόμα κι όταν δεν έχουν την μπάλα. Οι στημένες φάσεις θα θυμίζουν πραγματικό ποδοσφαιρικό αγώνα, καθώς οι αμυντικοί θα πιέζουν για να πάρουν καλύτερη θέση. Εδώ μεγάλο ρόλο θα παίξει το ύψος και το εκτόπισμα κάθε παίκτη, κάτι που θα επηρεάσει την υποδοχή της μπάλας, τις κεφαλιές και τα σουτ. Επιπλέον, με τα Tactical Free Kicks, θα μπορείτε να δημιουργήσετε επικίνδυνες και απρόβλεπτες εκτελέσεις στημένων φάσεων, βάζοντας έως και τρεις παίκτες πάνω απ' την μπάλα και ορίζοντας κούρσες σε κενούς χώρους και επιλογές για πάσες μέχρι να φτάσετε στην επίτευξη του τέρματος. Αντίστοιχα, οι αμυνόμενοι δεν θα στέκονται με σταυρωμένα τα χέρια, καθώς θα μπορούν να αλλάξουν την απόσταση του τείχους, να προσθέσουν ή να αφαιρέσουν παίκτες ή να στείλουν έναν παίκτη που θα παρεμποδίσει την εκτέλεση του σουτ.
Επιπλέον, το Fifa 13 θα περιλαμβάνει:
Επιπρόσθετα modes και χαρακτηριστικά θα ανακοινωθούν σύντομα.
Το Fifa 13 θα κυκλοφορήσει μέσα στο φθινόπωρο για PC, PS3 (με υποστήριξη PS Move), Xbox 360 (με υποστήριξη Kinect), PS Vita, Wii, 3DS, PSP και iOS. Για περισσότερες πληροφορίες, ακολουθήστε τις σελίδες του Fifa 13 στο Facebook και το Twitter.
Η ημερομηνία κυκλοφορίας μεταφέρεται για το επόμενο έτος.
Το επερχόμενο Tomb Raider θα καθυστερήσει, όπως δηλώνει η εταιρεία ανάπτυξής του, Crystal Dynamics. Θυμίζουμε πως το reboot της επιτυχημένης action σειράς προορίζονταν να κυκλοφορήσει κάποια στιγμή μέσα στο φετινό φθινόπωρο. Μετά την δήλωση της εταιρείας όμως - και αν δεν υπάρξει περαιτέρω αλλαγή - θα το δούμε στα ράφια των καταστημάτων μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2013.
Ο επικεφαλής της Crystal Dynamics, Darrell Gallagher, εξηγεί πως ο επιπλέον αυτός χρόνος θα διατεθεί για να γίνει ο τίτλος ακόμα καλύτερος, εισάγοντας περισσότερες λεπτομέρειες και προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία στην περιπέτεια της νεαρής Lara Croft. Ο Gallagher συγκεκριμένα δηλώνει: "Όταν η Crystal Dynamics ξεκίνησε να φτιάχνει το Tomb Raider, υπήρχαν δύο στόχοι τους οποίους θέλαμε και θέλουμε να καλύψουμε. Ο πρώτος είναι να δημιουργήσουμε έναν τίτλο που θα ξάφνιαζε τους παίκτες και ταυτόχρονα θα τους ενθουσίαζε. Ο δεύτερος αφορά την δουλειά μας, θέλοντας να δημιουργήσουμε το καλύτερο παιχνίδι της καριέρας μας, κάτι για το οποίο θα ήμασταν πολύ υπερήφανοι. Η προτεραιότητά μας είναι να παραδώσουμε ένα παιχνίδι άριστης ποιότητας και ο επιπλέον χρόνος θα μας βοηθήσει να το πετύχουμε".
Το Tomb Raider θα κυκλοφορήσει το πρώτο τρίμηνο του 2013 για PC, PS3 και Xbox 360.
Η νέα γενιά των games πλησιάζει!
Στην Game Developers Conference που διεξήχθη τον Μάρτιο, η Epic Games παρουσίασε την Unreal Engine 4 σε κλειστή αίθουσα προς τους δημοσιογράφους. Ύστερα από δύο μήνες, η δημοφιλής μηχανή γραφικών κάνει το ντεμπούτο της στο ευρύ κοινό, δίνοντάς σας μια γεύση από τον μέλλον των video games.
H παρουσίαση που έγινε στα πλαίσια της GDC, δείχνει έναν βαριά οπλισμένο δαίμονα να κάθεται στο θρόνο ενός ορεινού οχυρού. Καθώς ο χαρακτήρας ξυπνάει σιγά σιγά, το μάγμα ενός κοντινού ηφαιστείου αρχίζει και κατρακυλάει δημιουργώντας καπνό και αποκαΐδια. Το demo τελειώνει δείχνοντας το ηφαίστειο να εκρήγνυται, εκτοξεύοντας στάχτη και κάρβουνα.
Το εν λόγω tech demo δημιουργήθηκε μέσα σε ένα τρίμηνο, από μια ομάδα 14 ατόμων της Epic Games, κάνοντας χρήση της κάρτας γραφικών Nvidia Kepler GTX 680. Ο διευθυντής σχεδιασμού της Epic Games, Cliff Bleszinski, σχολίασε την παρουσίαση λέγοντας "Τα next-gen γραφικά πρέπει να φτάσουν το επίπεδο του Avatar" και πρόσθεσε πως "Η δύναμη των νέων κονσολών θα πρέπει να είναι τετραπλάσια από αυτή που έχουν τώρα". Η Unreal Engine 4 περιλαμβάνει προγραμματιστικά εργαλεία, των οποίων ο στόχος είναι να μειώσουν το κόστος και τον χρόνο παραγωγής των παιχνιδιών.
Η Epic Games θα αποκαλύψει πλήρως την Unreal Engine 4 μέσα στον Ιούνιο, ωστόσο δεν υπήρξε καμία αναφορά για το αν αυτή η αποκάλυψη θα γίνει μέσα στα πλαίσια της E3.
Tags: Diablo III, Hitman: Absolution, Fifa 13, Tomb Raider, Unreal Engine
Lans Torkia (24/1/2012)
Lans Torkia (24/1/2012)